Pages


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 23 January 2012

everything new


see  ?? cerie kan...wlaupon x berape nak sweet la..haha..oke sesuai ngn title blog aku arini...start to create a new story in my life..new smile..mulekan smuenye kembali...corak penghidupan yg baru....perjalanan hidup yg baru...dan perangai yg baru,,,al maklumlah kite dah jande..hahaha...buang jauh2 kesedihan lakarkan keceriaan walaupon hati aku berparot seribu..but aku mampu tersenyum lagi kerana aku anggp ape yg terjadi sebagai satu pengajaran dan pengalaman perlu diambil positif...stop to crying...aku x nak lagi menangiz kerana cinta kerana belum tepat pade masenye ntok aku mengiz kerna cinta....air mata aku amat mahal untuk dikluarkan after ni...
seronok single...??aku xpernah single terlalu lame...paling lame pon 3 or 4 bln...haha...lpas ni mybe lame aku akan menyinggel....kerane aku x perlukan sedikit pon mase ntok aku pikir soal haty lepas ni....
fokuskan ntok life aku sendrie..kerjaye dan mase depan....


STOOPPP ! 
untuk bersikap kasar atau bercakap kasar dgn orng lain....ssb aku pernah ditegur...so jd lah wanita yg tidak menggunakan bahase2 kasar kepade sesiape pon if dye adelah musuh kite...anggap lah musuh itu sebagai kawan dan doakan terbaik ntok mereke...pasti ALLAH akan memberi ganjaran buat kita yg berlaku baik pade smue org....hahah npk x perubahab yg ketare...aku akan buktikan yg aku bukan SEMBANG semate2...kerane itu azam aku ntok berubah menjadi yg lebih baik,,INSYAALLAH....
aku harap kepade dye yg sudi singgah dalam hidup aku mendapat kebahagiaan dan kejayaan wat diri dye...tiada dendam dlm diri ini..cume luke dan kesan yg ditingglkan...ape2 pon aku ikhlas terime segale dugaan dgn tenang . . mintak maap jgk dgn segale makian yg aku taburkan dkt dye..aggp sahaje itu seperti air oke....okelah..ini sahaje ntok hari ni...akhir kate TAMAK KAN PAHALA DAN KEDEKUTKAN DOSE... assalamualaikum....



No comments:

Post a Comment